onsdag 29 juli 2009

Nova har gjort sej förstådd ännu en gång

När vi gick upp idag gjorde vi som i vanlig ordning. Går raka vägen till köket och blandar välling till Nova och gör en macka till charlie och sen går vi och sätter på tv:n. Medans dom åt så gick jag och öppnade dörren för att få in lite luft. Då fick Charlie för sej att han skulle sitta ute och äta mackan, sagt och gjort! Då kommer nova springande och säger "oacka oacka" Vill du ha macka frågade jag. "aaah titta ute titta ute" du vill oxå sitta ute? aah svara hon och såg så fruktansvärt lycklig och nästan lite förvånad ut att jag förstod vad hon menade.

Nu kommer charlie och har precis klätt på sej så jag antar att det är dags att gå ut i solen. Tyvärr är min röst precis lika hes fortfarande så jag får viska hela den här dagen oxå så jag ska nog inte vistas för mycket i solen.

Njut av den SOLIGA dagen!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Vad duktig hon är =) så kul när de släpper med språket! fast edwin tjatar hål i huvvet på oss här hemma just nu hehe