måndag 27 juli 2009

Princess tema

Jag har väldigt länge letat efter en säng lampa till Nova och har aldrig hittat den rätta. Men i nu i kväll när jag satt och kikade runt på lite barn nät butiker så hittade jag den här UNDERBARA PRINCESS vägglampan! Ett måste till min lilla prinsessa!


(bilden är lånad från blå elefant)
Barnen är det fortfarande full fart på här hemma då vi tajmade in en bil tur på helt fel tid på dagen, tänk att en bil tur kan vara så sövande va :)
Min hals är inte ett dugg bättre och jag var med barnen till jobbet och fräste lite för chefen som satt i kassan och ja behövde inte säga mycket för han förstod ganska så snart att jag i en kassa på en matbutik med den rösten inte var någon bra idé.

Fredde roar sej med att måla huset som vanligt. Men jag och barnen njuter lugnet med tända ljus framför en film. Dom kommer nog somna båda två i min famn inom kort. Underbara barn!

Inga kommentarer: