fredag 6 november 2009

Hipp hipp hurra!

För idag är det min födelsedag!
24 år, 6 år kvar till 30, nej jag har inte ålders noja jag inte ;)
Förmiddagen har bestått av tårtbakning här och lite städning då lilla Lisa äter av inredningen. Vid lunch tid kom min gulliga farmor på lite kalas och jag fick ett väldigt uppskattat present kort på Madame Nyberg samt en jätte söt liten ljushållare i zink. Barnen busade som aldrig förr som vanligt när det kommer någon och nova ligger nu helt utslagen i soffan och sover och charlie sitter halvt utslagen i puffen framför Pål Plutt.
Nu ska jag fixa och dona lite till innan resten av släkten kommer :) Kommer bli fullt ös på eftermidagen här.
Charlie och Nova i väntan på farmor solan.

Charlie har fixat frillan dagen till ära :)
Och Nova oxå så klart
Mammas älsklingar! Livets bästa present :)
Glömde berätta att jag och mamma var på Smyckes party i går hos ena madame nyberg bruden ;) Mycket trevligt! och detta halsband följde med hem.


Önskar er en HAPPY Fredag!

Inga kommentarer: