fredag 6 november 2009

Kalas fredag över..

Nu är jag så trött som man alltid blir av kalas, och mätt! Vi har fikat hela dagen, nästan glömt bort att äta riktig mat. Men vi har haft en bra dag och jag fick så fina presenter :) Tack för allt fint! Under dagen fick jag ännu ett presentkort från madame nyberg av svärmor och maria, ooh va ja ska frossa där nån dag ;) Av mamma och pappa fick jag pengar som jag ska köpa massa nya kläder för, är så dålig på att unna mej själv sånt nu för tiden! Men jag fick 2 saker som inte var i pappers format oxå.

Den är söta ljushållaren fick jag av farmor,från Madame N så klart ;)
På påsen som den låg i satt den ett brunt band fast knytet och jag inproviserade lite och la ner bandet i ljushållaren, blev faktiskt rätt sött ;)
Den här otroligt fina buketten fick jag av mamma och pappa! Jag älskar blommor!
Sen måste jag bara visa den här söta kissnödiga tösen ;) hihi!!!

Nu ska vi mysa framför Idol med lite fredags mys!

Ha en fantastisk kväll!

Inga kommentarer: