lördag 7 november 2009

Lördag!

Idag har jag, Nova och mamma varit på en liten shopping runda. Vi har besökt tant elwira,madame nyberg och oves. På madame Nyberg passade jag på att använda mina present kort så klart och köpte 4 till kaffe koppas i läckra färger samt fler skålar. Köpte även en jätte fin advänts kalender till barnen som jag ska hänga små julklappar på så dom kommer få ett litet paket varje dag fram till jul :) frågan är bara vad man ska hitta på till dom? Tipps tack! och sist men inte minst köpte jag en ur snygg nyckelring! Kommer visa bilder på allt så snart som möjligt :)

När jag kom hem sen fick jag en glad överaskning av F och charlie ;) Ännu ett present kort på madame nyberg! I love! Tack älsklingar..

Nu kommer snart en kund och ska laga lite naglar som har farit allvärldens väg ;) Så nu ska ja få njuta några timmar vid mitt nya nagel bort :D

Ha en super fin lördagskväll gott folk! (psst jag har blivit beroende av bea chipsen, ett måste en lördag!)

1 kommentar:

Annah sa...

Har en adventskalender till Milton. Tänkte köpa magnetbokstäver och slå in några bokstäver i flera paket. Pussel som man delar upp är också ett tips.