söndag 31 januari 2010

Sunday!

Här är det lugna gatan idag, jag mår fortfarande inte så bra med har inte behövt tagit ipren i alla fall. Mamma och pappa var här och hälsa på på förmiddagen och strax efter att dom lämnat oss kom mormor och morfar och kika in, alltid lika trevligt med lite besök tycker jag. Var igentligen meningen att jag och Novis skulle åka till Borlänge idag och träffa Johanna och Kevin, men jag har känt mej så himla hängig så jag kände att jag måste vara hemma och bara vila en dag nu. Vi ska träffa dom om 2 helger i stället och sen är inte vädret det bästa att åka i heller nu, shiit vad det är snö, morfar sa att det var ca 75 cm snö nu.

Snart kommer våran lilla charlie hem oxå, han har ju sovit hos faffo i natt han :) Tänk va fort man saknar dom små liven bara dom är borta några timmar, och nu har det gått ett dyng. Men snart får vi mysa lill killen igen :)

Hoppas ni har en mysig söndag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Nu har jag en fråga.. IGEN! ;) Förlåt ;) Men hur är det under de dagarna man är i skolan? Får man öva på andra elever, eller kommer det in "kunder"? =)