tisdag 2 februari 2010

Ams möte, kanske det tråkigaste som finns!

I morse bar det av tidigt hemmifrån, lämnade barnen till 8 och sen raka vägen till arbetsförmedlingen på nått jäkla möte som man är tvungen att gå på när man nyss blivit arbetslös. Hur tråkigt som helst, och jag klarar inte av av att sitta still så länge och lyssna på helt ointressanta saker jag redan vet. Jag höll ärligt talat på att krypa ur skinnet, ändrade ställning 25 gånger och i slutet började ögonen att svacka! PINA! Efter det åkte jag en sväng till Willys och handlade sen åkte jag ner på stan och tog en lunch med Linn innan det var dags att hämta barnen igen vid 13. NU är vi hemma och bara myser :) I kväll ska jag antagligen i väg på smyckes kväll med Lisa på Öppnis (utan barn) om F kommer hem i tid vill säga, 19.15 börjar det så han borde hinna.

Inga kommentarer: