onsdag 3 februari 2010

Gos ungar!

I kväll var mina underbara ungar så himla goa! Är nästan alltid krångel vid läggdags och det är väl inte bara här i huset det är det kan ja tro ;) Men när klockan var ca 19.45 så sa jag att nä måste vi gå och lägga oss så vi orkar leka i morgon. Och dom skrek rakt ut som vanligt hehe.. Men jag måste i allafall sova nu för jag är jätte trött! sa jag och då gick som helt plöstligt in FRIVILLIGT och borsta tänderna,och la sej i sängen. Mamma sjung en saga sa charlie. Men jag tyckte inte att man kunde sjunga en saga så jag berättade sagan om Hans och Greta och Rödluvan sen sov dom! Helt otroligt, tänk om det kunde vara så här lätt varje kväll :) Dom har varit på så himla bra humör idag oxå båda två (bortsett från Novas hysteriska utbrott vid hämtningen hos Kristina som höll i sej hela vägen hem.. ). Glada barn,Glad mamma.

Vad skulle mamma göra utan er? Är så otroligt stolt över er mina underbara gostroll!

Inga kommentarer: