söndag 14 februari 2010

Mirrors

Nu sover lilla Novisen sött i puffen framför brasan, och Charile kollar på barntv. Fredde håller på med nått mummsigt ute i köket som ska tas fram när barnen sover, grädde och chokladpudding - mums! Måste tipsa som en rikigt bra skräckis som jag och Miccis kollade på igår Mirrors. Precis så där ruggigt läskig och riktigt bra handling som man sällan hittar i en skräckis tycket jag. Oftast är dom i och för sej väldigt läskiga men handligen brukar vara kass. Men den här hade allt i ett :)
Jag har blivit lite beroende av skräckisar tror jag och idag tänkte jag pina Fredde att se på Book of blood. Han gillar inte skräckfilmer så det är lite tråkigt för jag tycker inte om att kolla själv, där går gränsen mina nerver klara INTE det haha!

Ha en mysig kväll!


Inga kommentarer: