måndag 15 mars 2010

Måndag

Idag har barnen varit lediga, vi åkte till Tyra och grattade henne på förmiddagen. Vi gick till lekparken intill dom och lekte en stund men det var så mycket snö över allt så det var lite synd, men barnen tycker det är roligt ialla fall och det är ju huvudsaken ;) Sen åt barnen lunch och vi fika och prata massa strunt - trevligt!

Sen åkte vi hem, väntade på Fredde som kom hem med pizza. Sen åkte han illa kvickt igen för han och roy är på väg till nått ställe ovanför Umeå och köper en skoter, eller ja själva karossen. Fattar inte hur man kan åka 62 dit och 62 mil hem för en kaross, bensinen dit blir ju dyrare än vad den kostar.. karlar!! Dom kommer väl hem i morgon bitti nån gång.

Charlie lämnade mej och Nova i sticket i kväll och tog sitt pick och pack till mormor och morfar kl 21.00 då morfar kom inrullandes på gården. Han var helt överlyckig och sa "ja åka till moppa i pyamas mitt i natten, va tokigt" hihi ja det kan man verkligen säga var lite tokigt. Men dom är lediga i morgon lika så vi hela familjen så då kan man vara lite tokig ;)

Nu ska jag nog exprementera lite med naglarna tror jag, efter kursen förra veckan blev jag så sugen på att prova på en massa. Jag skulle kunna byta mina naglar varje dag till olika roliga saker, men det blir lite väl mycket jobb! hehe..
Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Inga kommentarer: