torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton

Gårdagen blev väldigt trevlig, mkt mat, mkt chips, tv spel (bla sing star) och mkt folk, 8 vuxna och 3 barn i vårat lilla hus, men vi fick plats =) Charlie somna redan kl 7 men vaknade kl 22 igen och då fick han vara uppe för han måste ju få se fyrverkerierna och det tyckte han va roligt men ja tror kvällens höjd pungt för honom var när Moas pappa Täti (kanske världens fulaste smeknamn, han heter patrik igentligen hehe) körde om kring honom på bobben halv 1 på natten, det har han pratat om idag

- jaji åke pluka täto mitt i natten (charlie åkte pulka med täti mitt i natten)



Nova hon somnade halv 9 om ja inte mins fel och det var sent för att vara henne, hon somnar nästan alltid kl 18,00 men är det nyårsafton så är det, då får man vara uppe =)

Johanna och Moa rockar loss på singstar!

Miccis rocka oxå loss lite grann ;)Kusin Täti och jag!


Lilla moa va på hugget =)

Charlie va ute och busa vid 12 slaget och titta på alla fyrverkerier, tyvärr fick jag ingen bra bild på våra dina raketer
Charlie, pappa och täti slänger alla raket rester
Runt 2 tiden somna pappa och charlie som stockar i sängen!!
Årets nyårslöften

- Inge godis på vardagar! (undantag finns hehe)
- Inte färga håret oftare än va 3;e månad (trött på att håret ska gå av hela tiden)
-Glädjas varje dag över ännu en ny dag tillsammans me min underbara lilla familj!

Inga kommentarer: