tisdag 21 juli 2009

Skogspromenad

Jag och charlie har precis kommit hem från en lång prommis i skogen med hundarna, vi var borta i över en timme. Och för första gången satt charlie i vagnen hela tiden utan att gnälla om att han vill gå eller som när han var liten bara spände sej som en fjäder och vägra sitta. Jag hade igentligen planerat en lugn promenad med mix megapol men i stället körde vi tusen frågor på en timme. "vad är det?" "vem är det?" "vart ska vi nu?" osv. Nu vill han lära sej precis allt och veta precis allt mammas älskling. När vi kom hem sov Nova och Fredde är ute och målar som vanligt så jag och charlie ska "äta ting" och titta på film.

1 kommentar:

Mamma russin sa...

hej hej..
trillade hit från mammabloggarna.se och vart helt fast.. vilken mysig blogg du har.. och fina barn..:) jag la till dig på bloglovin, så kommer jag tillbaka..
kramkram