måndag 17 augusti 2009

Borta bra men hemma bäst

Efter en hel dag i stockholm har nu mamma och jag kommit hem med trötta ben och lite kassar, och det är ju så skönt att gå kliva innan för sin egen dörr när man varit borta i över 12 timmar! Men det blev inte alls så mycket shoppig för min del, men det var väl för att ja tänkte att jag skulle shoppa massor och då hittar man förstårs ingenting. Men va gör det när jag fått tillbringa en hela dag men min kära mor och bara gått om kring och haft det mysigt. Vi hitta lite nya små inrednings butiker idag i gamla stan som var jätte mysiga, att vi inte gått så långt tidigare förstår jag inte. Där man mist tror att det ska finnas nått intresant där är finns det!

Vi tog en liten fika när vi kom fram. Kaffe, juice och en liten mumsbit.

Min underbara och fina mamma som är den bästa som finns :)
Tack för en riktigt mysig dag!
I morgon ska jag ta mej tid och ta kort på den lilla jag fick med mej hem :)
SOV SÖTT!

1 kommentar:

hagagården sa...

Tack själv min gulliga favoit tjej.
kram
mamma