fredag 7 augusti 2009

Gofisar!

Charlie lekte med sin nya polis bil i morse
Badade i sandlådan efter poolen, skitunge! hihi
Sitter och myser med saft.. på vägen? knäppisar! iof var det enda skuggiga platsen på gården, kan vara förklaringen ;)
Gofis!!
En till Gofis!
Vi har precis ätit lunch här och efter 2 timmar ute i solen var det skönt att få komma in en stund. Direkt efter maten for barnen ut i full fart! Jag hade ju planerat en tupplur för Nova men det hade inte hon tror jag, men jag hör hur hon gormar där ute så nog är hon trött allt ;-)
4 timmar kvar tills jag ska jobba, gud vad jag inte hade lust att jobba denna fredag kväll! Men jag är glad att jag fick vara ledig och njuta av den här soliga dagen tillsammans med barnen idag.

1 kommentar:

hagagården sa...

Ååå så go dom är,har du hört nått hinner fredde hem till halv 5,skulle vara bar att veta tänkte bjuda hem nisse o ann-marie i kväll.
kramis
mamma