onsdag 4 november 2009

Idag ska det uträttas

Har lämnat barnen hos Kristna för ett tag sedan och skulle ha en kund klockan 10. Men hon ringde och avbokade sin tid så nu sitter jag här och har inget spec för mej. Tänkte då passa på att åka till Ikea och köpa det där bordet nu och en lampa och stolar samt att jag tänkte passa på att lämna in min internetdosa så jag kan få en ny kod och charlie behöver en ny mössa. Rätt skönt med en sån här oplanerad dag man kan uträtta allt man tänkt göra i 100 år!

Charlie mår i alla fall toppen bra idag och har inte ens ont i armen säger han :) Skönt..
Jag själv kommer väl bli döds sjuk av vaccinet känns det som, man har ju hört många vuxna som blir dåliga. Men det är det värt bara vi slipper svin influensan i det här huset.

Nu ska det uträttas en massa..

Önskar er en Happy Onsdag!

Inga kommentarer: