måndag 25 januari 2010

Måndag

Här har det varit full fart hela helgen. Lördagen var vi bjuden på middag hos Andreas och Linda och senare på kvällen begav vi oss ut alla 4 för att göra stan osäker ;) Mina små älsklingar sov över hos farfar och kerstin och där hade dom haft det jätte bra, klippt ut katter, ritat, degat och läst böcker :) Söndagen bestod av vila,mys med barnen och film. Ja och jag mådde ju som jag förtjänade det förstårs.. hum.. Tack för i Lördags L och A det var kanon kul och jätte god mat!

Idag efter att jag lämnat barnen åkte jag hem till Caren och fick hjälp med min andra hand så nu har jag tio st akryl naglar ;) Hon målade dom även i jätte häftigt mönster och dom är dessutom knall rosa. Kan visa en bild sen.

Nu ska ja förbreda för middag här hemma jag och barnen. Ha en bra eftermiddag!

Inga kommentarer: