måndag 25 januari 2010

Många barn

Vist får man väl en längtan efter en litet gostroll till när man kikar på familjen annorlunda, blir dock absolut inte sugen på 8 st barn till men när man ser att familjen kan leva med 10 barn är ju ett barn till inte så mycket, dom är ju så goa och får en att må så bra. Dom får en rätt trötta oxå med det gör ingenting, man hinner ta igen det senare i livet :) Barn är livet! vad skulle jag ta mej till utan mina 2 älsklingar! Och jag måste ju säga att jag gillar familjen Johansson i älvdalen stenhårt, så himla underbar familj, mamma och pappa Johansson är ju stört sköna eller hur?

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mej, måste upp lite tidigare i morgon så jag hinner skriva en matlista för veckan och skriva en handlings lista. Efter att jag lämnat charlie och Nova måste den handlas.

Natti natti!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Skaffa, jag vill låna och gosa :) Barnvakt är givet också! ;) hihi

Lisa sa...

Då kan Johanna få vara lite barnvak OM vi ska ha en till ;) höhö
Kolla in det här på youtube:
jk wedding entrance dance

Emma sa...

Ja johanna du blir väl bombaderas av beibsar snart hehe ;)

Johanna sa...

Lisa och Emma det låter kanon, bara att lämna in dem här när ni ska iväg på nått, vi bor ju så bra till om man ska handla eller nått, men sjävklart gäller det erbjudandet era underbara barn som finns nu också, bara att lämna in dem på dagis Bäckström/Berg! :D

Johanna sa...

Förresten så känner jag er ganska bra, ni kan aldrig mer lura mig ;) haha OM och KANSKE....? ;)