söndag 16 maj 2010

4 ska bli 5

Helt oväntat och inte alls planerat väntar vi nu en underbar liten skrutt. Det är ännu väldigt tidigt i graviditeten men man ska tro på sitt barn från första stund, så jag tror de här går bra!
Vissa väljer att inte berätta fören efter vecka 12 då risken för missfall är betydligt mindre, men jag har alltid valt att berätta på en gång. Jag väntar faktiskt ett barn inte ett missfall. Ja mitt liv verkar ha en egen väg att gå än vad jag tänker mej men jag hakar mer än gärna på :)
Så nu är även ni välkomna att följa våran resa till bebis nr 3 =)

13 kommentarer:

Nina: Mamma till theo & gravid i vecka 39 sa...

Grattis :) gud vad roligt att ni ska ha en till liten! Lycka till och hoppas allt går kanon! Kramar

Sandra ♥ sa...

SÅåå mysigt gumman :)

Anonym sa...

GRATTIS gumman :) Vad roligt och underbart för er :) Många Kramar Karin Carlsson

Hanna sa...

Säger det igen: GRATTIS OCH LYCKA TILL!!!!

Ida Norell sa...

nämen GRATTIS va kul hoppas allt går vägen :)kram

Annah sa...

Grattis!!

Annah sa...

Grattis!

Femkrona sa...

Grattis hjärtat, vi kommer nog att få ganska samtidigt. Gud va mysigt! Grattis igen

veronica sa...

STORT GRATTIS!!!Så underbart för er o de ska bli kul att få följa!!:)

Lisa sa...

SUPER GRATTIS!!! FAN VA KUL!!! men du skulle ju vänta på mig ;) hihi

Ida sa...

Grattis till er! Vad roligt:)

Janeth sa...

Grattis grattis. Blir spännande att få följa er på den här spännande resan!

17år och blivande mamma sa...

Stort grattis! Hittade dig i tråden jag startat i forumet på FL, :) Hur känns det?

jag älskar det du skrev att "jag väljer att berätta tidigt, jag väntar faktiskt ett barn inte ett missfall!" det kommer jag helt klart citera ofta känner jag! :D

åter igen, stort grattis!