onsdag 19 maj 2010

Hej hopp Onsdag!

Jobb onsdag har det varit idag, eller ja introduktions dag kan man säga :) På fredag blir min riktiga jobb dag på nya jobbet, spännande! Dock tidigare än tänkt och min introduktion är inte klar men finns det igen personal så får det blir så här och jag tror det kommer gå jätte bra :)

Hämta två tok trötta barn efter jobbet och Nova han slå igen sina blå på vägen hem, inte bra, inte bra! Hon är ju så klart tok piggelin nu. Har ju fixat lite naglar här på en kund oxå som kom kl 18, F hade inte hunnit hem men barnen skötte sej exemplariskt, charlie somnade till och med i soffan under tiden och nova hjälpte mej med att fixa kundens naglar medans jag bar in charlie i hans säng, haha!

I morgon står intro jobb på schemat igen, en sista dag att ta in allt inför fredagen. Sen i helgen vilar jag ut mej på cinderella ;) Har planerat den här kryssningen länge, men nu blev det ju inte rikgit som tänkt, blir en nykter resa för min del, men endå kul att komma i väg med lite kompisar :)

Nu ska jag kolla till lill skruttan och se om hon somnat sen ska jag ivänta True blood, obs! Sista avsnittet för säsongen!

Njuuuut kvällen!

Inga kommentarer: