tisdag 25 maj 2010

Kurs, och nagel dag

Är så sjukt trött efter kursen idag, man sitter still väldigt mycket, mycket nytt att ta in, och i en lokal som luften tar slut i känns det som, samt gravid, inte konstigt att jag höll på somna i bilen på vägen hem fast klockan bara var två på eftermiddagen! Men fick lära oss så otroligt mycket nyttigt, arbets ställningar, hur man ska stå, hålla osv för att slita så lite som möjligt på sin kropp, och att man med sina bara händer utan knappt nån kraft kan flytta en full vuxen och även en riktigt tung människa. Jag är fashinerad!

Efter kursen åkte jag till ica maxi och storhandlande, lugnt och skönt var det där, kom i rätt tid. Åkte hem och lagade hemma gjort kebab med bröd, MUMS!

Dagen är inte slut här, sist men inte minst åkte jag ut till sätra till Linda och gjorde om hennes naglar, den här gången slog hon till med sprakande glitter! Rosa och guld ;)

Förstår inte att jag har så mycket att göra hela tiden, känns som att jag knappt hinner ens prata med barnen. Men Charlie låg och mös i sängen när ja kom hem så vi han prata lite grann i alla fall och kramas och pussas lite. Novis sov lika djupt som törnrosa hon ;)

Natta!

Inga kommentarer: