söndag 23 maj 2010

Ringa Mvc snart?

Kom ju på att jag ännu inte ringt till Mvc för att få en tid för inskrivning. Kanske ska passa på att göra det i morgon, om ja hinner. Jag har så fullt upp med en massa saker nu för tiden så jag hinner ingenting. Linn tex, när ska ja hinna träffa dej? och hemmet, när ska det hinnas städas? gud om dygnet kunde ha fler timmar. I morgon ska jag till Opass på en intervju för en annan brukare. På tisdag ska jag på kurs i ockelbo hela dagen. Onsdag har jag nagel kunder både på förmiddagen och eftermiddagen. Torsdagen är rätt lugn, fast nagel kund på kvällen. Fredag är det planerings dag för dagmammorna så då blir vi hemma jag och barnen, då ska vi faktiskt hitta på något kul, nämligen leklandet med massa kompisar :D LÄNGTAR! Helgen består av nagel kunder hehe.. sen är det väl även tänkt att det ska hinnas jobba lite oxå? Behöver mer introduktion kvälls tid. Hmmm....

Idag har det varit en riktig tråkdag, det har värkt ner regn oavbrutet hela dagen. Vi har varit inne mästa dels men på eftermiddagen åkte jag och nova till mamma och pappa och följde med dom till stugan och kika lite, sen åkte vi hem till dom igen och grillade - mums!!

Natti natti säger vi från Lärkebo nu :)

Inga kommentarer: