måndag 14 april 2008

Tant Elvira

Jag vill börja min blogg med att tippsa om min favorit inrednings butik!
Det är en jätte gullig och mysig butik som ligger i Hagaström som ligger strax utanför Gävle. Hon har allt från tjusiga lampor,gulliga små ljuslyckor, snyggt slita hyllor/skåp till smycken,kläder,dukar och även små gulliga saker till barnen. Man kan gå å kolla på allt hur länge som helst! Helt klart värt ett besök!

Exempel på saker som kommer från Tant Elvira


Snygg Ljuskrona!Den här fina ljuskronan hänger i vardagsrummet i ett hörn å de e så himla mysigt å tända den på kvällen.



Ett fint glas me Ljus Otroligt tjusig och gör sej bra på byrån i hallen:)


Ljuslyckts påse :) Den här ljuslycktspåsen tyckte ja va så hima gullig! Och de är super snyggt när man tänder ett ljus där i. Har 2 st en i sovrummet å en å badrummet.



Ljusslinga

Ljusslinga med rosa hjärtan som hänger på min dotters spjälsäng.



Pärlhjärtan
Har jag hänger i köks fönstet, men man kan ha de till i princip vad som helst, bara låta fantasin flöda!


Krona i svart + duk




Ljuslycktor


ponchoMin mamma köpte den där å den är så himla mysig!




Så om ni besöker gävle nån gång eller rent av bor här så måste ni ju bara besöka Tank Elvira =) Hon har Öppet på onsdagar och lördagar.
Kram Emma

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Så mycket vackert du visar!
Den där ponchon var ju bara hur lantromantisk som helst - mamma har bra smak!

Kram Maud