måndag 30 mars 2009

Mailingbags

Länge länge har jag undrat vad alla får dom smarta påsarna dom skickar kläder i på tex tradera. Jag har frågat på jobbet i posten om dom säljer och frågat andra men ingen vet. Men till slut fann ja dessa perfekta påsar HÄR, finns i alla möjliga storlekar och färger. Själv beställde ja 10 st rosa och 10 st blå, pojk kläder skickas i dom blå och flick i dom rosa ;)



Novas snygga outfit! hehe.. Nu för tiden är det väldigt roligt att sätta på sej skor och mössor tycker nova, hon kan springa runt i ett par skor i flera timmar här hemma =) Och det ser ju extra roligt ut när dom är nakenfisar och har mössa och gummistövlar hihi!

Sötnosarna sitter och myser i sitt rum


Charlie leker med sin krokodil ficklampa

Idag har jag jobbat från 7 till 17, hela fömiddagarna spenderar jag numera på fruk och grönt avdelningen tillsammans med H som har anvaret, men eftersom den här butiken är ganska stor kommer det väldigt mycket frukt och grönt och det behövs det två personer till. Tycker att det är super kul att hålla på med det, och man slipper kassan ganska mycket, 1 till 2 timmar om dagen kan jag gärna sitta i kassan men inte mer, jag blir så trött i huvudet!

Nu ska vi kika på Halv åtta hemma hos mej =)

Bye bye!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Du kunde ju frågat mig? :D:D Supersmidigt iaf! Fina bilder på barnen som vanligt=))