tisdag 14 april 2009

Idag har jag lyft ton!

Min dag har bestått i stor del av att lyfta i dag, jag har nog tillsammans med en arbetskramrat lyft en hel del ton idag, i bara frukt och grönsaker, och det gäller verkligen att man lyfter rätt vilket jag är ganska dålig på men ja får försöka bättre mej på den fronten.
Ja storm trivs verkligen där på coop extra ska ni veta =)
Men i morgon är det en riktigt monster dag som väntar 7-19! En aning långt kan ja känna men det hade blivit en miss i schemat och det är ju klart att man ställer upp om det går.

Jag är så tacksam att F är ledig en vardag varje vecka, och att även just nu iaf alltid är ledig en vardag för barnens skull. Halv 7 till halv 6 blir långa dagar för mina sötnosar och sånna dagar varje dag 5 dagar i veckan vill ja inte lämna dem. Om även om jag skulle jobba mån till fre varje dag så skulle dom iaf få vara hemma en dag på vardagen och det är guld värt iaf nu när dom är så småa fortfarande. Ja får nästan lite dåligt samvete när jag lämnar bort den så långa dagar redan nu. Men antagligen så är det bara jag som tänker på det, deras dag svishar nog bara förbi.

I morgon rullar första riktiga lönen in oxå sen charlie föddes, gud va skönt det är att slippa dessa kassa Fp summor som man knappt klarar sej på. Så i veckan ska jag nog köpa hem nya gardiner till vardags rummet, har tänkt på det så länge nu men har alltid prioriterat annat först. Men nu kan ja faktiskt unna mej det! =)

Nu är det dags att slå i gen ögonlocken för att orka med den långa dagen i morgon.

God natt och sov gott!

Inga kommentarer: