fredag 22 maj 2009

Kamera på vift

Fick ett samtal nyss från Jojjo och Kevin, min kamera och skinn jacka hade blivit kvar i Ludvika! Det är ju verkligen Emma persson i ett nöt skal! Innan vi åker hem från tex mamma och pappaa frågar alltid pappa om jag har arslet med mej för ja glömmer så mycket över allt hela tiden. Så bilderna får ni se lite senare när kameran kommit till rätta igen. Det roliga var att ja inte ens hade märkt nått hehe..

Idag har jag och Nova vart ut till köpis med Johanna (ja inte johanna från Ludvika hehe) och Moa och köpt bebis kläder och gud va mycket fint det finns, helst till flickor. Men nu var vi ute efter kläder till en liten bebis pojke nämligen Tyras lillebror som föddes för ca 3 veckor sedan. Så när vi hittat lite kläder åkte vi raka spåret och hälsa på dem. Och tyra hon var mej allt en stolt stora syster hon :D Charlie han fick vara hos mormor för han blir så fruktansvärt rastlös när vi träffas med små tjejerna så han håller på krypa ur skinnet! Han hade vist cyklat hela förmiddagen hehe..

Nu är vi hemma igen och Nova är sej inte riktigt lik, hon var lite pipig och ville inte äta nått hemma hos Tyra och satt mäst i knät. När vi kom hem var det enda hon ville en flaska välling, sen satt hon i mitt knä och pep och gnällde så fort ja gick ett steg.
Vill du ligga och vila i mammas säng? frågade jag
mmmmm svara nova helt slut, fast hon sov ca 40 min i bilen på vägen hem.
ja la henne i sängen och hon slog igen ögonen på en gång..
Ska ta febern på henne när hon vaknar, men hon känns varm stackarn.

Nu dags för evighets görat, städa och plocka och tvätta!!

1 kommentar:

hagagården sa...

stackars lilla sötnosen hon är nog riktigt dålig om hon somnar så där på en gång.
kramis
mammma