lördag 16 maj 2009

Min nya kompis

Nu har ja fått min nya rosa kompis som jag är kanon nöjd med!! Och jag hade bara gett mej sjutton på att ja skulle ha en rosa, säljaren på butiken frågade vad jag var ute efter för typ av mobil, spelar ingen roll bara den är rosa svarade jag ;)
Så nu är det bara att börja telefon trakasera mej :)

Mamma och jag har vart ute på en liten turné idag runt på lite butiker och nova shoppade en liten vatten kanna i zink på madame Nyberg och jag en underbart god limpa där som Anna-Lenas dotter Hanna gör. Det är bla torkade aprikoser och valnötter i den mmmm! Måste ni prova när ni har vägarna förbi.
Bild på novas kanna och så kommer ingen ork till det nu.

På eftermiddagen åkte vi ut till Uffe och faffo Maja (farmor) och grilla och tittade på det nya köket som var kanon snyggt! Neeej ja blev inte alls avis!

Nu är det tv´n som gäller måste ju hänga med i eurovision! Heja Svergie!!



1 kommentar:

Hanna sa...

Vilken snygg mobil!!!!!
Blir riktigt avis....