fredag 12 juni 2009

Årets värsta morgon!

Kvart i 7 blev ja väckt idag av F som undrade när vi skulle åka, ja NU utrbrister jag! Vi hade försovit oss jätte mycket, barnen skulle vara hos Kristina kl 7 och ja börjar halv 8, vid den här tiden brukar vi sitta i bilen liksom! Snacka om att det blev full fart och barnen han nog inte ens vakna. Vi var hos kristina kvar över 7 typ och jag befan mej på jobbet 5 i halv 8. Vi hann!

Efter en hysterisk dag på jobbet så åkte vi hem och lagade middag, spaggeti fredagen till ära hehe.. Men vi hade varken ork eller tid till nått annat tyckte charlie, han skrek efter macka direkt och värade vänta på maten, och sen skulle de bråkas och skrikas lite och ja innan maten var klar hade hänt mkt.

Nu sover lill skrollan och jag och Challe ska mysa ner oss i soffan och äta popcorn och se fram emot 3 lediga dagar tillsammans och på dom 3 dagarna ska de fixas med mycket, ja har lite målar projekt framför mej i köket och lite hyllor ska upp som ja innhandlade förra veckan..


Lite dåliga bilder men min kamera är inte riktigt sej själv, och jag förstår men inte på tekniska prylar mer än hur man använder dom..

Inga kommentarer: