fredag 17 juli 2009

Trött mor

I går kväll kom Linn och Anna förbi på kvällskvisten och vi satt ute och tjatrade långt in på sena natten och proppa i oss en massa onyttigheter. Klockan var strax före 12 när jag vinkade av dom och jag skulle upp klockan 6. Som tur var hade jag en kort dag i dag 7-12.
Underdagen har ja tagit en liten tupplur på mamma och pappas altan ;) Men jag är fortfarande lika trött, min trötthet beror nog mycket på att F har semester och både han och barnen är uppe senare på kvällarna och då blir det ju att en annan oxå stannar uppe lite längre.
F har semester en vecka till sen är det dags för den vanliga vardagen igen. På ett sätt ska det bli rätt skönt men på ett sätt inte för då känns det som att sommaren är slut. Och det är ju inte lika roligt.

Nu ska jag umgås med familjen :)

Inga kommentarer: