fredag 27 november 2009

Kalas dagen före den stora dagen :)

I morgon fyller våran egna lilla prinsessa 2 år och vi hade lite kalas i dag en dag i förväd eftersom inte alla kunde komma i morgon. Det var ett litet barn kalas i dag kan man säga, 5 busiga barn som busade för fullt på ett eller annat sätt, och jag han så klart inte ta något kort, men ett kort på den lite små fula fjärils tårtan fick jag iaf ;)

Nova fick stora pärlor och en pärlplatta av tyra och troy som var super poppis, dom satt hela eftermiddagen och jag gjorde premiar i att smälta pärlorna med strykjärnet som jag minns att mamma gjorde jämt när man var liten :)

Dom gjorde halsband, men tröttnade efter några pärlor men det blev ju helt ok endå :)


I morgon är den stora tjejens dag och en till kalas dag!
Ja tänkt för exakt två års sedan låg jag i ett hett bad med ett glas isvatten med värkar och väntade på detta lilla undervärk.. ja mins det som det var i går!

1 kommentar:

Paula sa...

STORT GRATTIS TILL NOVA!! :)