söndag 15 november 2009

Starta egen salong..

Sitter här och söker information som bara den på näter ang att starta egen salong. Min plan är att ha en egen salong här hemma i ett rum i källaren som ska inredas till min lilla studio. Och eftersom jag bor där jag bor kommer jag även erbjuda hembesök, det kommer ju kosta lite extra givetvis. Sen vill jag utbilda mej i lite andra saker så som att fixa fransar och bryn, ansikts behandling osv. Efter att utbildningen är avslutad kommer jag gå en starta eget kurs oxå. Undrar hur lång tid allt kommer att ta? känns som att det kommer ta ett bra tag men jag tänker inte ge upp. Den här iden känns stabil. Men funderar över det här med starta eget bidrag, gäller det från dagen man fyllt 25 eller samma år? Ja det är inte så bara att starta eget inte! Sjuk håller jag på blir oxå, täppt,tung i huvudet känns som febern kommer krypande i mej! Ska bädda ner mej i soffan resten av kvällen tror jag.

Njuut kvällen!

Inga kommentarer: