tisdag 1 december 2009

Boka tid för nyårs naglar ;)

Idag på förmiddagen kom en "klasskamrat" från utbildningen och ville ha sin högra hand fixad, det är inte lätt att göra på sej själv. Vi gjorde gelé fransk förlängning a la silver glitter. Blev hur läckert som helst. Kanske ett alternativ till nyår? ;) hihi.. Ni ser även hennes vänstra hand som hon gjort själv med fransk lila glitter även det kanon snyggt! Hon ska fixa mina på Måndag med rött glitter, måste ju vara lite jul fin hihi =)




På eftermiddagen har vi lagat middag och myst lite hela familjen och jag och Lisa tog faktiskt en liten tupplur vid 17 tiden i soffan hihi.. Sen åkte jag i väg och fixa en trasig nagel på Linda och dekorera dem, men så klart glömde jag kameran hemma...
Sötnosar leker, Nova matar dockan, charlie skruvar sönder bilar..

Hoppas ni haft en bra tisdag. Puss och kram!

1 kommentar:

hagagården sa...

Men va har hänt, din blogg är uppdaterad.å va go dom är dom små trollen,jag älskar dom!!!!
kram mamma