torsdag 7 januari 2010

Eftermiddags lek

Efter middagen sprang barnen i från bordet som vanligt och skulle leka en stund innan bolibompis. Charlie lekte med alla sina små favorit bilar i vardagsrummet och nova satte sej vid mitt naelbort för hon skulle måla naglarna minsan :)

Charlie med sina bilar parkerade framför sej, han fastnade nått program :)
Den här färgen ska jag ha mamma! ROSA!

Jag passade på att dekorera om mina nya naglar jag med ;)

F kom hem tidigt idag, redan klockan 5 och han ägnar sej även han åt eftermiddags lek, kan ni gissa? Skoter! hehe..

1 kommentar:

Sandrew sa...

Jag kommer också läsa CND acryl och gel. Ska bli SÅ roligt! Vad hade du för förkunskaper? Jag har absolut inga, förutom att jag har fått naglar en gång. Haha :) Men jag tycker att det är så vackert, jag älskar att pilla och jag vet att det kommer gå jätte bra! Skickade in ansökan idag =)