fredag 15 januari 2010

FRIIDAY!

Äntligen fredag vilket betyder att jag och barnen är lediga idag och då brukar vi alltid hitta på nått mys. Idag ska vi till Mammsen och hälsa på tänkte vi, hon är också ledig idag :) Just ja måste komma ihåg att lämna in min Bingolott snart, ni vet jag vann ju 100 kr på Bingo på öppersittar kvällen före jul, eller igentligen blir det ju 50 kr eftersom lotten kostade 50 kr. Jag kom i håg en gång när jag var mindre kanske 13 år, då vann jag 500 kr på Bingolotto och köpte ett par adidas byxor med knappar på sidorna, mins ni dom? som alla hadde då haha! Man kanske ska köpa två nya lotter idag för pengarna, kanske lite pensionärs varning men jag tycker faktiskt att de är roligt att spela bingo! :) Men snacka om att bingolotta har hängt med oss länge nu, säkert 15 år!

Nu ska jag och barnen göra oss klara för dagen, klä på oss, borsta tänderna och ta hundarna ( bara dessa tre saker kan ta oss flera timmar i bland hehe ).

Hoppas ni får en riktigt mysig Fredag!

Inga kommentarer: