onsdag 13 januari 2010

Onsdag

Idag har det varit en lugn dag, barnen har varit hos Kristina och jag har gjort ett återbesök i gelé och handlat lite, sen har det varit lite mys och lite matlagning osv :) Charlie har somnat in för natten nu och Nova är vaken och säger att hon har ont i magen, hoppas det inte är nått på gång som magsjuka eller så. Hon har haft ont i magen flera gånger under dagen idag - lillgumman!

Fick ett mess idag från min lärare på studion som skrev att vi skulle dit i morgon, jag som var helt söker på att det var på fredag! Tur att hon messade annars hade inte jag kommit iaf. Vi ska träffas så i kan fråga allt vi vill veta innan provet som är om ca 2 veckor och så ska vi göra 2 naglar så hon ser att vi gör rätt. Ska bli roligt att få åka till studion igen och ventilera lite nagel tankar ;)

Nu ska jag hänga en maskin tvätt sen blir det fiiiilm :) Vill ni ha ett klockrent filmtips föresten? Det är den bästa rysaren EVER! The Descent, ni måste bara se den om ni inte sett den!

Inga kommentarer: