söndag 10 januari 2010

skön söndag

Började min söndag med sovmorgon idag, klev inte upp fören halv 12. Kände att låg efter med sömnen väldigt mycket så det behövdes verkligen och helst när jag kom hem kvart i 3 i natt. Jag och tjejerna var ut och åt i går och hade det jätte trevligt, och god mat fick vi, jag åt kycklingfilé med klyftpotatis, feta ost och tzatziki :) Sen gick vi hem till Sofie och tog fram chips skålen och colan, myste ner oss alla 4 under en filt och sattr på en Rysare, mins inte vad den hette men det var riktigt ryslig, vi skrek rakt ut ett antal gånger och gömde oss under filten haha, Sofies mamma kom in och fråga vad vi höll på mej ;) Efter det kollade vi på Ice age 3, kände att vi behövde se nått så vi inte blev så rädda längre. Men ja passa på att sova mitt i filmen hehe..

När jag väl hade kravlat mej upp ur sängen idag så åkte vi hela familjen till Clas Olsson för att leta efter en skruv, men fanns ingen så vi åkte till några affärer till utan resultat. Sen gav vi upp och åkte hem och hälsa på mamma och pappa och där fick vi en super god köttgryta med potatis och lingonsylt - Mmm! På vägen hem stannade vi på coop och köpte lite godis, mina sista godisar på länge! Från och med i morgon börjar mitt NYA LIV! Och ska träna för första gången med Linnsan =) Beach 2010 here i come!

Hoppas ni haft en riktigt härlig söndag för det har vi :)

Inga kommentarer: