onsdag 24 februari 2010

Nån försöker kopiera mej!?!?!?!

Det här är väldigt obehagligt måste jag säga! Fick information om nån har fejkat en sida på facebook, nån som är jag. Tagit mina bilder och lagt ut som profil bild. En bild på mej och Nova från i sommras som dessutom måste ha tagits från min blogg då den inte finns på MIN facebook sida. Detta har även hänt en vänn till mej och hennes sambo. Vad är det för sjuka människor? Nån som inte har något liv och tänker ooh va roligt att göra en sida som Emma? Är ja så poppis att nån vill vara mej? Eller är det nån som hatar mej som blir vänn med mina vänner och skriver massa konstigheter? Och det läskigaste är om det börjar tas en massa bilder på mina barn! Man kanske ska ta och sluta lägga ut bilder på bloggen hädan efter? Eller åtminstone märka bilderna på nått sätt så ingen annan tar dom och använder till saker. Om nån tar bilder på mej skiter ja ärligt talat i men när mina barn blir inblandade är det en annan femma.. Sjuka jävla idioter säger jag bara!!!!! psykfall!

5 kommentarer:

prinsarochprinsessor sa...

Har du anmält dem då gumman???
Gud vad lääskigt!
Hoppas att det löser sig
idioter finns det gott om

Sandrew sa...

Det finns folk till allt tyvärr. :( Vet att det finns en sida där man kan "vattenmärka" sina foton, men jag minns tyvärr inte vad den hette. Den var gratis också. Kram sandra

Hanna sa...

va? men fy! nä, nu blir jag lite nojjig.....
kanske lika bra att sluta med bloggen.....
jag vill verkligen inte att vem som helst ska kopiera mina bilder.....
usch stackars er. förstår att du
blir förbannad!
Kan man inte koda bloggen?
så att man behöver ett lösen typ för att kunna gå in och titta?

Hanna sa...

nu har jag typ kodat min blogg. om du vill läsa den får du maila din e-mail till mig. hannawiren@gavlenet.se

Sandra ♥ sa...

Men usch vad läskigt????