onsdag 24 februari 2010

Onsdag

På eftermiddag har vi donat i ordning lite åt barnen i köket. Våran bestick låda är ju proppfull som den är och sitter rätt högt upp så barnen har problem med att hämta sina bestick själva. Så idag fick dom en egen besticklåda i en egen lite låda som sitter lägre. Dom får nu mera hämta sina bestick själva då det blir bråk och skrik eftersom att mamma tar fram fel sort eller fel färg osv hehe.. Viktigt sånt där med fäger ;) Så nu är dom så nöjda och stolta över sin låda, och kan enkelt välja själv om det ska vara sked eller gaffel och vilken färg.

Mammas sötnosar äter mellis efter en dag hos kristina, i dag bestod det av fil och kalaspuffar som nu mera är en stor favorit även som frukost i alla fall för Novisen som har blivit tokig i fil :)

Ang det där med Facebook så vad jag förstod det som så går det inte att anmäla om man inte vet vilken mejl adress som mitt namn har registrerats i. Och hur ska jag kunna veta det? Och hur ska dom kunna veta vem som är fejk och vem som är det rätta? Det är ju liksom jag på båda bilderna. Funderar på om man ska börja göra sån där vatten stämpel på alla bilder jag lägger ut, då är det ju inte lika roligt att ta dem. Tycker synd om den personen som har ett så fruktansvärt tråkigt liv som måste lossas vara 1 eller fler peroner på facebook. Skaffa ett liv tack!

Barnen har i alla fall kommit säng nu och fredde skulle komma hem vid 22 nån gång så nu får jag verkligen lite egen tid från både barn och karl hihi :)

Hoppas ni haft en toppen Onsdag!



Inga kommentarer: