tisdag 2 mars 2010

Dålig "ovana"

Jag börjar få en dålig ovana. Somnade med barnen i kväll igen efter att vi läst en bok och legat och pratat lite, jag var jätte trött och orkade inte prata på slutet, svarade bara mm på allt. "Men mamma prata nu då" sa charlie. Vaknade en timme senare och då sov barnen så dom blev väl uttråkade av mitt mm:ande hehe. Så nu är jag givetvis jätte pigg och har kollat på 3 avsnitt av Unga mödrar Norge på kanal5.se. Kanske är att jag inte har något att sysselsätta mej med på dagarna som gör mej så himla trött? Men har en eventuell praktik framför mej som jag ser fram emot mycket och hoppas att det blir av. Jag orkar inte vara vara hemma och dega, har funderat fram och tillbaka om jag ska ringa Coop men nu har jag ju verkligen chansen att göra något annat än att jobba i matvarubutik med kassa arbetstider så jag måste ta chansen. Men och andra sidan lockar ju pengarna.. tiden får utvisa!

Nu väntar sängen, Godnatt!

Inga kommentarer: