onsdag 10 mars 2010

Grattis Älskling

på 27 års dagen - hurra hurra hurra!

Här har det varit full fart hela eftermiddagen, jag och barnen städa ordning lite här efter hämtning och innan alla gäster kom. Så nu har barnen fått i sej socker för ett år framöver! Och jag oxå för den delen hehe.. Men är det kalas så är det :)

I morse åkte jag till sätra och fixa lite akryl naglar och här är resultatet (lite halv kass bild):

Och vet ni? I morse halv 7 kom första barnet i till våran säng och det var Charlie, Nova fick jag gå in och väcka vid kvart över 7. Chockad svar ja! Men jag har sovit som en prinsessa och det var så skönt att få sova non stop utan att bli väckt då jag knappt sovit på hela helgen för att charlie hostat så mycket på nätterna. Men nu börjar ja känner mej lite hängig, hoppas ja inte blir sjuk, jag som ska på utbildning nu tors och fredag - Elfils kurs weeeeh :)

Nu ska ja bara vila är sååå trött! som vanligt.. Hoppas ni haft en undeeeerbar dag denna soliga Onsdag!

Inga kommentarer: