torsdag 11 mars 2010

Professionails

På eftermiddagen har jag varit på utbildning som sagt, barnen tyckte det var lite konstigt att åka till Kristina på sent på eftermiddagen hihi men det gick bra. Det var bara teori som gällde idag, så nu är jag trött i hjärnan! Och en ny pärm att läsa oxå! Men det är bara kul. Märket som jag kommer använda hädan efter i både gele och akryl kommer vara Professionails, men kommer förstårs ha Cnd´s märke oxå. Men jag gillade Pronails mycket bättre, det krånglar inte till allt så himla mycket. Vi fick även lära oss teoretisk hur man använder en el fil och jag längtar som sjutton tills i morgon när jag får prova den och sen är den MIN!! Det kommer underlätta mitt arbete nått så otroligt mycket och min stackars hanled behöver inte ansträngas så mycket. Kommer inte ångra en sekund att jag byter märke!

Önskar er en trevlig kväll!

Inga kommentarer: