fredag 26 mars 2010

Senaste dagarna..

I onsdags var ju jag,mamma och Miccis i Sthlm och shoppa, åt god mat och bara myste! Var super kul! Köpte lite av varje, bla fick ett par rosa pumps följa med hem, dock ingen av dom på bilderna då som var så sjukt obekväma så det blev ett par lägre :)

Igår hände inget spec förutom lite fix med viktiga papper och en lunch med mamma.

Idag däremot har det varut full ös medvetslös! Jag och barnen åkte till Leklandet till öppning klockan 10, kostar 65 kr då istället för 95 om man går in före 11. Där träffade vi Lisa,tyra,troy,Sandra och Ebba. Vi blev kvar ända till klockan var 16.30 hihi.. Vi hade jätte roligt eller framför allt barnen, dom kan ju lika lite själva nu så man behöver inte följa med precis över allt hela tiden :) Men det är bra träning att vara där, hoppade studs matta så jag fick ont i magen och klättra så jag fick ont i huvve hehe..
Charlie slog igen sina blå i soffan här nyss och nova kommer nog somna snart hon med. Sen blir det klippa hår på min bror och fixa naglar på Miccis. Ja välkommen till mårtsbo salongen haha ;)

Happy Friday!

Inga kommentarer: