söndag 11 april 2010

Helgen..

I fredags var vi till barnens tremänning Moa som fyllde 2 år, stora alla barn börjar bli nu :) Fredde och Charlie befann sej på andra ställen under tiden, rätt skönt att dela upp familjen i bland. Hemma hos moa var även Lisa och Tyra, Troy hade blivit lämnad hemma han oxå så det blev ett tjej kalas. Efter det hade jag två nagel kunder, ett återbesök och ett "börja från början" besök, dom gjorde vanlig fransk så de är inte så mycket att visa :P Föresten när jag kom hem stod linda i mitt kök och laga mat igen haha!!

I lördag åkte fredde i väg kl 9 på morgonen med pappa, dom skulle upp till stugan och sova över. Jag och barnen sov till halv 11 (heeelt otroligt!) Jag fick en liten chock när jag kollade på klockan. Vi gick upp åkte till mamma, så åkte vi till spikfabriken och kika lite, bara skit enligt min mening haha men mamma tycker det är kul :) Sen stannade vi och åt pizza :) På kvällen kom Miccis,brorsan, och J vi åt massa lördags mys,kika på tv, spela spel osv, trevligt med sällskap,tycker inte om att vara hemma själv en lördag kväll.

Idag har det varit en rejäl storstädning här hemma, men fortfarande är inte allt städat, det tog ca 2 timmar att städa barnens rum, slände allt som var trasigt och det som inte leks med ställdes upp på vinden. Så nu finns det inte allt för mycket att stöka till med hihi.. Dom leker ju inte alls med spec mycke leksaker igentligen. Och så länge dom inte ser vad jag slänger eller plockar bort så kommer dom garanterat inte att sakna det heller.
Sen åkte vi och handlade hela familjen, så skönt att gå hjälp men barnen på affären. Inte ofta det händer hehe.. Men brukar försöka handla ensam så ofta som möjligt.

Nu är det slut babblat! Nu ska vi natta barnen och sen kolla på Allt om min buske, nån som sett den? Med tanke på namnet värkar det rätt rolig hihi ;P

Inga kommentarer: