tisdag 13 april 2010

Tisdag, arbets intervju och lunch med Linn!

Hej soliga tisdag <3
I morse fick jag ett samtal från Opassistans, skickade en intresse anmälan som personlig assistent i januari någon gång och idag hipp som happ ringde dom. Jag blev helt klart förvånad! och dessutom skulle jag komma idag, var där kvart över 1, visade sej att en av personerna som var med på intervjun var en kvinna uppe i från byn (ja jag bor i förorten kan man säga hehe) som även har jobbat med mín mamma för många år sedan. Tänk va världen är bra liten bland va :) Så ja nu har jag varit på min aldra första intervju någonsin, och jag tycker det gick jätte bra. Vist kan det alltid gå bättre men jag kan inte göra mej än vara mej själv och svara ärligt på frågorna. Så nu får vi se vad hon säger när hon ringer :)

Innan intervjun träffade jag linn över en lunch på stan, lika trevligt och gott som vanligt. Men eftersom dom inte har några pulver drinkar på fik så tog jag en sallad med lax och keso utan pasta. Resten av dagen blir det mina äckliga drinkar ;) Fuskade även lite i går och åt några hårdmackor men i morse hade jag gått ner ett kilo :D Dock bara vatten vikt men om några dagar börjar kroppen ta från fettet hoppas jag ;)

När vi kom hem gick vi på en liten mini prommenad jag och barnen med hundarna, charlie cyklade och nova sprang med skotkärran som det slutade med att jag fick bära hem hehe.. nu fikar dom lite innan middan ska lagas.

Njuuuut av solen!!

Inga kommentarer: