söndag 13 juni 2010

Helgen som gått..

I fredags var vi lediga jag och barnen och det passade ju alldeles perfekt då min bror Robert tog studenten, och eftersom jag själv aldrig lyckades ta studenten och vet att det inte alla gånger är så lätt så började ja så klart stor böla när han kom ut! Så jävla stolt över dej brorsan!
Det firades hela dagen så klart, och även kvällen och där hängde jag på oxå, var chafför för det första sen hängde jag även med på Nivå och dansade lite, var skit kul!
3 kusiner tog även studenten under torsdagen och fredagen, Grattis till er alla!

Robert och miccis

I lördags kväll runt 7-8 tiden fick Fredde för sej att vi skulle åka 40 mil och byta hans ruttna skoda mot nån gammal 142:a haha, sagt och gjort, jag, fredde, brorsan, miccis och roysan drog i väg runt 22, vi hade 11 timmar i bilden framför oss totalt, men vi hade jäkligt kul, ja helst roysan som satt och hinka sprit och öl ;) Kom hem 9 på morgonen och jag hade sovit lite då och då men vi la oss endå och sov i 2 timmar innan vi hämtade barnen hos farfar :)

Under helgen har jag även hunnit med att göra naglar på 3 personer, ja ni kanske förstår varför jag inte hunnit blogga nått ;) Men har bara bild på miccis naglar.. Det blev den rosa gelen med vita gele blommor, spetsat med lite glitter nagel lack och pärla, så fint!



Nu är jag super mega trött så sömnen inte riktigt är i kapp så nu ska jag dra mej mot kudden och slå i gen mina blå! Hoppas ni haft en fantastisk helg alla goa läsare!

1 kommentar:

Sandrew sa...

Jäkligt snygga! Som vanligt :D