tisdag 15 juni 2010

Kaos morgon!!

Herre gud vilken kaos det var här i morse, eller han det ens bli kaos? Ja så stressad var vi. Barnen skulle lämnas till 9, jag skulle åka och göra naglar. Ställde klockan på halv 7 så jag skulle hinna plocka i hop alla nagel saker osv i väskan och slippa stressa med det. Under natten hade mobilen stängt av sej, alarmet ringde inte, vilket bara det är konstigt, brukar ju ringa i alla fall. Men iaf så väckte nova mej och charlie. Gud va tidigt ni vaknar sa jag, klockan har ju inte ens ringt! Men när ja kom ut i köket var klockan 09.40!!!!!!!! Dagmamman måste trott att vi dött eller nått.. Ringde och fråga vart dom var och åkte dit med dom. Klockan 10 var jag med barnen i stan och mötte upp henne. Så fort har jag nog aldrig kommit ut genom dörren nån gång haha..
Sen fick jag åka hem och hämta mina nagel grejer och åka. Kom typ kvart över 11 i ställer för 10 hehe..

Dagmamman sa att Novisen hade varit jätte trött hela tiden, what? hon sov ju till halv 10 liksom.. men hon somnade som en stock på vägen hem och sover fortfarande. Hoppas hon inte håller på bli sjuk lillgumman min.

Nu ska det städas lite..

1 kommentar:

Sandrew sa...

Haha, blir stressad bara jag läser inlägget =) Jäkla telefoner. ;)