onsdag 16 juni 2010

Stressad innom bords..

Ja känner mej väldigt stressad innombords just nu, utan att igentligen ha en anledning till det. Men det kanske går över i morgon när jag får ta det lugnt hela dagen för mej själv i lugn och ro, ska lämna barnen till 9 och jag börjar inte jobba fören kl 16. Dom skulle vist i väg på någonting så därför lämnas dom 9 i stället för 11.30. Har lite saker ja måste fixa som jag känner att, när ska ja hinna det? Där kanske vi har stressen som finns inom mej? Antagligen..

Idag har jag gått intro från 8-16, lika roligt som vanligt! Sen hem och fixa mat, var lite lat idag gjorde pytt i panna som låg och väntade på oss i frysen hehe..
Nu håller jag på väntar in Therese som ska få sina naglar sommar fina :) Har sjukt mycket nagelkunder innan midsommar här, det är så kuuul! :)

Njuut kvällen!

Inga kommentarer: