fredag 18 juni 2010

Svåraste beslutet i mitt liv har tagits!

Fylld av tårar, det går inte att beskriva med ord hur mycket denna hund betyder för mej, väldens goaste lilla Lisa tjej som alltid var sågo och glad. Men du krävde otroligt mycket, jag kunde inte ge dej det du behövde. Din missnöjdhet och ostimulans visade du genom att äta upp soffan,leksaker väggar,kuddar och stolar och kissa i sängarna. Du behöver någon som kan ge dej all sin tid och kärek, långa promenader och massa bus. Jag känner mej så ond! Jag vet att du och alla andra hundar skiter i om du får sitta inne i flera timmar om dagen, eller om jag skäller på dej flera gånger om dagen för att du ätit sönder något, du älskar mej lika mycket i alla fall. Men är oanvarigt och själviskt av mej att inte söka efter ett nytt hem där du får det du behöver och mår bra. Det är för din skull gumman det blev så här. Du kommer få det toppen det lovar jag dej!

De säger att det bara tar:
En minut att hitta en speciell vän.
En timme att uppskatta dig.
En dag att älska dig,
men det tar ett helt liv att glömma dig.
DU är för alltid i våra hjärtan Lisagumman!



Inga kommentarer: