måndag 5 juli 2010

Bloggen har lite semester..

Ja det är ju mitt i underbara sommaren, jag jobbar och när ja inte jobbar hittar vi på en massa roligt så bloggen är på lite sommar semester nu. Men kan berätta lite kort om vad som händer här ;)

I fredags kom som sagt barnen hem igen efter sin lilla husvagns semester, underbart att mina sötnosar hemma igen. Så vi bara mös hela fredagkvällen, när barnen somnat hade ja och Miccis även SAW maraton, grymma filmer!

Lördagen bestod av bad, charlie låg i vattnet från det att vi kom dit tills vi åkte hem, han kom upp 10 min och åt en kall pannkaka bara. Mitt lilla vatten djur ;) På kvällen åkte barnen till mamma och pappas stuga och sov där. Vi vuxna skulle på raggar tur till rättvik. Jag och F tillsammans med grannarna och brorsan och miccis samt chaffören ;) Vi hade kanon kul, kom fram en aningen sent men va gör det. På vägen hem åkte chaffören fel och vi kom inte hem fören kl 6 på morgonen, han åkte en 17 mils omväg till gävle haha!

På söndag vid lunch åkte vi och hämtade barnen, sen åkte vi raka vägen till stranden, det var ju så otroligt varmt så vi orkade inge annat! Måste säga att den här helgen har varit toppen!!

Sen har jag även dragit igång mina nagelplaner lite smått här igen när man blir sysslo lös efter sommaren, har kommit i kontakt med en tjej som ägen en frisörsalong som jag eventuellt kan hyra en plats hos. Har även tagit i kontakt med etablera för lite starta eget pusching ;) Trivs fruktansvärt bra med mitt nu varande jobb men om jag får välja är naglarna mitt dröm yrke =)

Nu ska ja i väg och jobba kväll :) Hoppas ni har haft en underbar helg nu oxå!

Inga kommentarer: