söndag 25 juli 2010

Helgen..

Den här helgen har varit kanon kul!! Full fart från början till slut :D

Fredag: Jag och nova åkte till boulongern och hade picknick med lisa och barnen. Tog en snabbis på stan och fyndade en fix vind jacka till nova på rean ;) På kvällen blev det partaj, mer än väntat. Emma persson ranglade hem lite för sent och kom i säng typ 5?

Lördag morgon kl 8.15: Ringer min mobil, miccis undrar om vi är på väg för vi skulle mötas vid Ica maxi kl 8. Oppps, flög upp ur sängen och gjorde i ordning oss. Sen satte vi oss i bilen på väg mot sthlm, ja sov hela vägen ;) sen var vi redo för gröna lund!!!! :D Nova hatade gröna lund och gnällde och tjurade hela tiden, charlie tyckte det var skit kul, men tråkigt nog började det regna så fredde, barnen och robert åkte hem. Jag och miccis stannade kvar och åkte karuseller, vi blev som små barn haha!! När kl va 21 började vi rulla hemmåt, dock körde ja ju givetvis vilse mitt i sthlm men hittade ut med vägledning från fredde som kör där jämt hehe.. Vi hade rikigt roligt på grönan iaf :D

Söndag: Jobba 10-18, slog till på en spel och mys dag då det regnade och var svin kallt!

Nu är ja trött som sjutton, har inte tagit igen min förlorade natt mellan fredagen och lördagen tror ja.. så gonatt!!!!!!

Inga kommentarer: