söndag 11 juli 2010

Power meet / Furuvik

Igår var jag och ett gäng med grabbar ner på Power meet i västerås. Alla mina tjej polare dissade mej i går så ja och 5 grabbar drog i väg hihi.. men jag hade jätte roligt i alla fall, och shiit var mycket coola bilar det finns och lastbilar! Undrar hur mycket pengar folk lägger ner på sina bilar igentligen? Vi köpte en varsin present åt barnen oxå, en jätte söt svart klänning till nova och en svart huvtröja till charlie som det stod "PAPPA BETALAR" på hihi.. Vi var hemma kl 6 imorse, jäsp!

Jag i bilen på vägen ner :)

Idag kom Bästa johanna och Kevin, vi slog till på en heldag på furuvik :) Kolla på djuren, åkte lite karusell och bada :) Men måste säga att det är rätt jobbigt att åka själv med båda barnen, nova fick ett spel och skrek i 20 min typ och charlie är rätt duktig på att tjata, och sen att hålla koll på två vildingar vid badet, pust! Men vi hade kanon kul, riktigt lyckad dag!
Nu sover barnen och jag ska smaska i mej lite vinäger chips haha..
Hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer: